Voorbereiden - Reisverslag uit Assen, Nederland van Iris Edeler - WaarBenJij.nu Voorbereiden - Reisverslag uit Assen, Nederland van Iris Edeler - WaarBenJij.nu

Voorbereiden

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

30 Juni 2014 | Nederland, Assen

Ook de voorbereidingen voor Veurne zijn al een tijdje begonnen.

25 augustus begint mijn stage in België!!Gelukkig hoef ik dit avontuur niet alleen te beleven, maar gaan we met z'n 4en. Samen met Manon, Lisa en Francisca gaan ik mijn stage tegemoet.

Op school alles regelen, gezondheidsverklaring aanvragen, controleren van de verzekering, telefoon kosten uitzoeken, geld zaken regelen....

ppfff het is leuk om op stage te gaan, maar je moet een hoop regelen.

Naast dat alles hier in Nederland is geregeld was het ook handig om uit te zoeken hoe het in België verder gaat.

Afgelopen dinsdag kennis gemaakt met Wina, onze stagebegeleider vanuit Nederland. Hoop dingen opgehelderd gekregen en via Wina het mailadres gekregen van degene die daar nu zitten voor stage.

Het huis waar we in komen schijnt er erg goed uit te zien en heeft welgeteld 5 slaapkamers, dus genoeg plek voor ons 4en.

nu is het belangrijk om alles geregeld te hebben, aangezien ik 25 juli al richting België vertrek voor vakantiewerk. Dus afspraken over het huishouden, een huishoud pot, het regelen van een fiets en uitzoeken van dingen die ik mee wil nemen, zijn nu dingen waar ik me mee bezig houd.

Ik hoop jullie via deze weg op de hoogte te kunnen houden van mijn belevenissen in de 6 maanden in België!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 19 Juni 2014
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 4160

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 30 Januari 2015

Ziekenhuis AZ Sint Augustinus Veurne

25 Juli 2014 - 22 Augustus 2014

Camping Zomerzon

Landen bezocht: