Bijna!! - Reisverslag uit Assen, Nederland van Iris Edeler - WaarBenJij.nu Bijna!! - Reisverslag uit Assen, Nederland van Iris Edeler - WaarBenJij.nu

Bijna!!

Door: iris edeler

Blijf op de hoogte en volg Iris

22 Juli 2014 | Nederland, Assen

over 3 dagen is het zover! dan zit ik op dit moment, samen met pappa en rob in de auto richting de camping.

Dat betekent dat ik dus niet zo veel tijd heb om de laatste dingen te doen.

Vorige week de papieren van de zorgverzekering binnen gekregen, dat ik gewoon verzekerd ben en de papieren voor mijn camping, waarin staat dat ik in Nederland ben verzekerd.

Gisteren telefoon gehad van Manon, Manon is in de periode dat ik verblijf op de camping, mijn begeleider. Ze belde om alles nog even door te nemen en uitleg te geven over de camping.

Afgelopen zaterdag, tijdens mijn alvast verjaardagsfeestje, 2 super leuke fotolijstjes gekregen van Patrick en Micheal, dus die gaan ook mee naar België.

Het wordt nu tijd om al mijn spullen te pakken, dus vandaag kijken wat ik vanaf Pappa mee wil nemen naar België en het klaar leggen. Morgen avond naar mamma toe om daar al mijn spullen te pakken.

Daarnaast moet ik nog goed bezig met alle dansjes, dus dat wordt de komende dagen ook weer oefenen!!

Dit was mijn laatste verslag vanuit Nederland, snel meer vanuit België!!