eerste 6 weken - Reisverslag uit Veurne, België van Iris Edeler - WaarBenJij.nu eerste 6 weken - Reisverslag uit Veurne, België van Iris Edeler - WaarBenJij.nu

eerste 6 weken

Door: iris edeler

Blijf op de hoogte en volg Iris

05 Oktober 2014 | België, Veurne

Na 6 weken hier in Veurne, heb ik eindelijk de tijd gevonden om wat te typen.

Het waren 6 weken met verschillende gezichten.

Tijdens de 6 weken hier heeft iedereen wel een momentje van heimwee gehad, de een meer dan de ander. Gelukkig heb ik er zelf eigenlijk geen last van gehad. Het zal ook wel schelen dat ik al wat langer van huis ben.

Ik sta op een super leuk afdeling, met super leuke collega's. Ik heb al aardig wat verpleegtechnische handelingen mogen zien en doen. Het is voor mij ook mogelijk om mee te gaan met een operatie, maar tot nu toe nog geen tijd voor gehad.

Na 8 weken van huis te zijn geweest, ben ik een weekendje terug naar Nederland geweest voor familieweekend!!!

Was super leuk, maar vond het ook niet erg om terug te gaan.

Hier in huis, blijkt hoe lastig het is om met 4 mensen die veel van elkaar verschillen samen te wonen. door andere gewoontes en andere gedachtes, wil dit wel eens botsen.

Het is vandaag maandag en dat betekent, nog 2 daagjes en dan terug naar huis!!!

Morgen nog een late dienst en woensdag een vroege dienst en dan vertrekken we richting Nederland!!! Dit allemaal omdat we donderdag een terugkommoment op school hebben.

Even thuis voor 1,5 week is wel fijn!! Ook al gaat het erg druk worden met alle bezoekjes en afspraken tijdens deze week, gaat het een ontspannende week zijn!!!

Helaas beginnen mijn oude blessures van afgelopen jaar weer op te spelen.. Af en toe al last gehad van mijn enkel en ellebogen, maar niet daadwerkelijk zo erg dat ik er echt last van had. Jammer genoeg heb ik sinds zondag last van mijn schouder... Dit is helaas wat erger dan mijn andere 'kwaaltjes' vandaag op het werk echt gemerkt dat het me belemmerde en af en toe tranen in de ogen van de pijn.... nu dus een beetje ontzien, insmeren met warmte crème en paracetamol.

Dus even een tijdje rust is ook voor mijn lichaam goed!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 19 Juni 2014
Verslag gelezen: 965
Totaal aantal bezoekers 4152

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 30 Januari 2015

Ziekenhuis AZ Sint Augustinus Veurne

25 Juli 2014 - 22 Augustus 2014

Camping Zomerzon

Landen bezocht: