Voorbereidingen - Reisverslag uit Assen, Nederland van Iris Edeler - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Assen, Nederland van Iris Edeler - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

26 Juni 2014 | Nederland, Assen

Het is nu een maand voordat ik vertrek naar België. Best wel spannend, voor het eerst aan het werk als animatiemedewerker en ik ken niemand.

Ik ga daar samenwerken met Susan. Susan woont ook in het noorden dus we zullen beide een aardig eindje moeten reizen voordat we er zijn.

Het lijkt nu allemaal zo onwerkelijk, maar straks zijn we er, moeten we de kinderen vermaken en een goede indruk achterlaten op de camping.

Ik heb er super veel zin in! Sinds een tijdje met Susan contact over de mail en over facebook. Vandaag is de mail verstuurd naar de anderen die voor ons op de camping zitten.

Nu moeten we alleen nog de eigenaar van de camping berichten, de danspasjes uit me hoofd leren, alle liedje mee kunnen zingen en alvast een aantal knutsel activiteiten bedenken.

Of terwijl nog genoeg te doen en aangezien ik straks nog 1.5 week op vakantie ga, is het belangrijk om nu het meeste al gedaan te hebben.

Ik houd jullie tijdens mijn verblijf op de camping zoveel mogelijk op de hoogte.

Tot snel!!

  • 27 Juni 2014 - 00:20

    Jorgen:

    Ben er van overtuigd dat je het prima gaat doen. En danspasjes etc. kan je ook best oefenen op vakantie. Zijn vast wel jongetjes die mee willen doen ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 19 Juni 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 4155

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 30 Januari 2015

Ziekenhuis AZ Sint Augustinus Veurne

25 Juli 2014 - 22 Augustus 2014

Camping Zomerzon

Landen bezocht: