eerste dag - Reisverslag uit Lombardsijde, België van Iris Edeler - WaarBenJij.nu eerste dag - Reisverslag uit Lombardsijde, België van Iris Edeler - WaarBenJij.nu

eerste dag

Door: iris edeler

Blijf op de hoogte en volg Iris

26 Juli 2014 | België, Lombardsijde

Vandaag onze eerste dag gehad op camping zomerzon, het internet is hier zo belabberd dat ik besloten heb om voor 5 euro 3 dagen op internet te kunnen met me telefoon, dus mocht ik een tijdje niet reageren, dan moet je even wachten, reageer sowieso binnen 7 dagen.

En nu ik dit betaald heb kan ik natuurlijk weer wel op internet... morgen lekker een vrij dagje, dus boodschappen doen en de omgeving een beetje verkennen en alles voor de komende week voorbereiden.

gisteren om 16.00 waren we dan eindelijk op de camping, in plaats van 14.00, maar ja het was niet anders.
snel spullen uitgeladen, afscheid genomen, snel omgekleed en toen naar het voetbal veld om de activiteit nog mee te krijgen, lettertransport was het spel voor die middag. de kinderen vonden het een leuk spel en ze vroegen gelijk of ik iris of susan was, dus dat erg leuk.

vervolgens kwam susan aan en konden we gaan eten.
daarna gingen we minidisco doen, ondanks het weinige aantal kinderen was het erg leuk.

toen snel omkleden en vlaggenroof gespeeld. toen nog een rondleiding door 'het hok' gekregen.

toen was het gedaan en gingen we nog even afwassen en toen lekker slapen.

vandaag (zaterdag) was het optijd opstaan en begonnen we de dag met een groot voetbalevent. Ondanks dat er hier niet zo veel kinderen zijn, was het een super event.
toen afscheid genomen van Tessa en Annemarie, want die mochten nu naar huis.

Even smiddags gegeten en toen was het tijd voor handdoekvolley. er waren niet veel mensen die mee wilde doen, maar het was super met degene die wel meededen.

toen moest ik koken, lees soep opwarmen, en daarna weer minidisco.

savonds een beetje gedaan waar de tieners zin in hadden en geinvormeerd naar wat ze graag nog zouden willen doen.

Nu dus lekker naar bed!!